piątek, 29 sierpnia 2014

Szalona Anka, czyli wszystko o mnie

Właśnie zrozumiałam dwie rzeczy
1. Nigdy na moim blogu nie napisałam notki o sobie
2. pisze strasznie nieregularnie (co mnie samą zaczęło irytować)

Tak więc najpierw zacznę może od tej drugiej sprawy. Postanowiłam, że wpisy na mojego bloga dodawać będę trzy lub cztery razy w tygodniu.( zobaczę ile będę miała czasu ). Przychodzi wrzesień nie będę już miała tyle czasu aby siedzieć na blogu, ale mam wielką nadzieję, że chociaż w te dni uda mi się napisać coś sensownego. Mam mały problem z wybraniem tych dni, bardzo się waham ale postanowiłam, że na pewno będę pisać w piątki. W roku szkolnym nic mnie tak nie cieszy jak piątek, dlatego postanowiłam, że to będzie główny dzień mojego blogowania. Co do tego drugiego dnia to nie wiem, może wtorek, chyba tak będzie najlepiej, a na koniec może jeszcze niedziela. Co do czwartego dnia to nie wiem okaże się w najbliższym czasie.

Więc od następnego tygodnia (początek września) dniami blogowania są : WTOREK i PIĄTEK i NIEDZIELA.

Dobra wróćmy do pierwszej sprawy. Wiele na moim blogu piszę w sumie  na temat mojego życia, ale nigdy nie napisałam takiej notki całkowicie poświęconej mojej osobie, dlatego właśnie postanowiłam, że teraz to zrobię. Pewnie znajdzie się ktoś kto czyta mojego bloga, więc miło będzie jeśli pozna jego właścicielkę.
Pierwotnie chciałam to napisać w formie całościowej wypowiedzi, stwierdziłam jednak, że przejrzyściej będzie jeśli napiszę to w punktach, to będą takie fakty o mnie.

Zaczynam



  • Nazywam się Anka
  • Mam 17 lat (rocznik 97)
  • Pochodzę z małej miejscowości w województwie Świętokrzyskim
  • Interesuje się pisaniem, dlatego właśnie prowadzę własnego bloga, pisze opowiadania i czasami również wiersze
  • Kocham tańczyć (może i nigdy nie próbowałam tańczyć zawodowo, ale po prostu uwielbiam imprezy i na nich potrafię przetańczyć całą noc)
  • Moim ulubionym sportem jest piłka ręczna (niestety nie mam możliwości jej trenować, ale jestem jej wielką miłośniczką). Moja gra schodzi tylko do poziomu gry na szkolnych zajęciach, ale obiecałam sobie, że jak pójdę na studia (to już za dwa lata) to zapiszę się do jakiegoś klubu i spróbuje własnych sił w tym sporcie
  • Czytam poezję, jestem wielką fanka Pani Danuty Perier-Berskiej ---> zapraszam na jej facebooka : https://www.facebook.com/danuta.perierberska . Miałam przyjemność poznać tą kobietę kilka lat temu, gdy gościła w naszej szkole. Po spotkaniu wręczyła mi jeden ze swoich tomików 
                                                          Ślad w mojej wyobraźni

Jakby tego nie było końca, stwierdziłam, że podejdę jeszcze raz i poproszę o autograf. Miłym zaskoczeniem był dla mnie widok napisu na pierwszej stronie












Bardzo dziękuje za uśmiech "poetycki"

Ten napis sprawił mi wielką radość, a przecież ja tylko się uśmiechałam i z zachwytem słuchałam jak czyta swojej piękne wiersze.

A oto jeden z nich (jednocześnie mój ulubiony)

"jeśli się uśmiechamy
to żyjemy dłużej
a jeśli nie dłużej
to na pewno radośniej"
  

  • Jestem otwarta ale skryta, tak wiem jakoś mało sensowne określenie, ale taka jest prawda. Z reguły bywam bardzo otwartą osobą, ale przychodzą w moim życiu momenty, w których jestem bardzo skryta, to spowodowane jest moją nieśmiałością, którą w pewien sposób bardzo w sobie cenię
  • Mam trudny charakter(do niedawna byłam święcie przekonana, że jest odwrotnie). Pewnego dnia jednak zastanawiałam się dlaczego tak wiele osób mnie nie lubi, zrozumiałam, że aby mnie polubić trzeba mnie dobrze poznać, tak teraz rozumiem mam ciężki charakter i potrafię denerwować
  • Podobno jestem irytująca (dzięki Arek za pomoc w poznaniu nowej cechy)
  • Mnóstwo gadam, buzia mi się nie zamyka (jak byłam mała to zawsze byłam cała popluta, mama bała się, że może na coś choruję, okazało się, że po prostu nie mam czasu żeby połknąć ślinę, bo cały czas gadam)
  • Uwielbiam być w centrum uwagi, no niestety taka już jestem i tego nie zmienię (to pewnie również powód dla którego mnie ludzie nie znoszą). Trudno jakoś to przeżyję, ale zmieniać się nie będę
  • Moją udręką jest to, że jestem cholernie naiwna, wierzę ludziom w słowo, a oni to wykorzystują. To zdecydowania jedyna cecha, której w sobie nienawidzę
  • Jestem optymistką, realistką i pesymistką w jednym
  • Jestem szaloną i pokręconą nastolatką
  • Mam wspaniałych rodziców
  • Siostrę i brata
  • tu wstawiam zdjęcie z "siostrami" (jedna z nich jest siostrą, a druga jest jak siostra). Oczywiście to wiadome, że jak są siostrami to i przyjaciółkami. 
JAK MYŚLICIE KTÓRA Z NICH TO MOJA SIOSTRA ?

  • Mam wspaniałych przyjaciół
  • Z Marzeną przyjaźnię się od zawsze, odkąd pamiętam, bo mieszkamy bardzo blisko siebie. Gdy byłyśmy młodsze ciągle się kłóciłyśmy, teraz praktycznie wgl tego nie robimy


  • Z Zuzką, Kingą i Arkiem moja przyjaźń trwa znacznie krócej, poznaliśmy się 4 lata temu, gdy przyszliśmy do gimnazjum, a zaprzyjaźniliśmy rok później. Teraz do jednej klasy chodzę tylko z Kingą, ale moje relacje z Arkiem i Zuzką są jeszcze głębsze niż w gimnazjum, oczywiście o Kindze to nie wspomnę, bo w szkole spędzamy ze sobą każdą wolną chwilę.
  • Już za parę dni idę do II LO, lubię swoją szkołę, klasę, lubię ludzi, których poznałam, a co do klasy najlepszy kontakt złapałam z : Karoliną P, Olą K, Patrycją, Wiktorią, Dominikiem, Baśką. Wszystkich lubię ale ich wręcz pokochałam.
  • Kocham zwierzęta, przede wszystkim psy, uważam, że ich życie jest cenniejsze od ludzkiego. No więc tak mam 3 psy i kota. (Psotka mieszka w domku, Skwarek na dobrze w budzie, a Misiek to gdzie mu się umyśli, rzadko śpi u nas na podwórku. Jest przybłędą, przygarnęłam go jakieś 10 lat temu, a co do Kotka, to jest to malutka Milka)

Milka


Psotka

Niestety zdjęć Miśka i Skwarka nie posiadam bo nie lubią się fotografować tak bardzo jak te zwierzaki widoczne na powyższych zdjęciach


  • Co do mojego stylu ubierania to uwielbiam ubierać się dziewczęco/kobieco. Mam mnóstwo sukienek i spódniczek, kocham buty na obcasie, nie znaczy to jednak, że cały czas chodzę tak ubrana. Jestem wielką miłośniczką męskich bluz, dlatego lubię ubrać się w zwykłe spodnie, męską bluzę i do tego założyć adidasy, zwłaszcza teraz gdy jestem obcięta na krótko i wyglądam trochę jak chłopak
  • Mam mnóstwo par kolczyków (jakieś 40 wkrętek), a o tych innych to już nie wspomnę, jest ich jeszcze więcej, bo siostra kiedyś robiła
  • Posiadam bardzo dużo zegarków, ale chodzi z nich tylko jeden (najnowszy), zawsze szkoda mi kasy na wymianę baterii, wole kupić nowy zegarek (moja logika). Bardzo dużo mam też różnych bransoletek, wisiorków. No mówiąc krótko jest tego o dużo za dużo
  • Jestem wielką fanką reggae. Słucham przede wszystkim Mesajaha i Bednarka. Jak dla mnie to chłopcy robią genialną muzykę.

  • Nienawidzę pająków i innego rodzaju małych obrzydliwych stworzonek, nie wiem czy się ich boję czy brzydzę, ale tak czy siak są okropne. Wiem, wiem to one bardziej boją się mnie, dlatego staram się ich unikać, bo nie chce robić im krzywdy
  • O a to będzie najlepsze, za 2 lata będę pisać maturę,a ja nawet nie wiem co chce robić w przyszłości
DOBRA TO NA TYLE, MAM NADZIEJĘ, ŻE WAS NIE ZANUDZIŁAM

To teraz kilka pytań do Was :
Czy cenicie kogoś znanego ?
Czym się interesujecie ?
Jaka cecha osobowości jest waszą mocną stroną, a jaka udręką ?


Czekam na każdy wasz komentarz i jednocześnie dziękuje za poprzednie.;)




Na koniec chciałam również wspomnieć, że biorę udział w konkursie prowadzonym przez Adę z(http://kawalekomnie.blogspot.com/2014/08/konkurs.html?showComment=1409222492224#c3651534132733358549)
Jeśli już czytasz moją notkę to wejdź w link i odwiedź jej blog, może sam weźmiesz udział w konkursie( tak Anka właśnie sama robisz sobie konkurencje). :) Nieważne, tak czy siak blog jest świetny.



18 komentarzy:

  1. Też pochodzę ze świętokrzyskiego :) Daleko masz do Kielc?
    Czytałam i znalazłam dużo podobieństw, np to o byciu optymistką, pesymistką i realistką w jednym.

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę z całego serca Kielc ;c
      Wiesz co w sumie to sama nie wiem, chyba około 60 ; )

      Usuń
    2. Ja byłam jakieś 4 razy i też nie przepadam hah. To podobnie do mnie! Ja mam chyba 63 km :)

      Usuń
  2. Przeczytałam wszystko i po części mam z Tobą wiele wspólnego a po części jestem Twoim przeciwieństwem :D Też jestem optymistką, realistką i pesymistką w jednym, ale za to nienawidzę ubierać się dziewczęco. Tak na marginesie: bardzo dobrze Ci w krótkich włosach.
    Ogólnie ciekawy blog. Będę wpadać na bieżąco :)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiat-oczami-swira.blogspot.com
    http://siewca-smierci.blogspot.com

    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, jesteś jedną z nielicznych osób które mówią, że dobrze mi w krótkich włosach więc tym bardziej dziękuje. Z pewnością zajrzę na blogi ;P

      Usuń
  3. Moją dobrą cechą jest szcerość, a złą .... Też szczerość ; )
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerość to chyba zarazem najlepsza i najgorsza cecha w człowieku ;)

      Usuń
  4. Myślę, że ufność c odo ludzi jest dobrą cechą. Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś, kto to wykorzysta, ale tylko w taki sposób możemy otworzyć nasze serce na nowe przezycia z innymi :)
    Czy cenię kogoś znanego ? Hmm jest dużo takich osób. Na pewno polscy siatkarze oraz niektórzy vlogerzy , którzy są dla mnie inspiracją.
    Jak się można domyślić interesuję się między innymi siatkówka :) Chyba też śpiewem i fotografowaniem :D No i blogowaniem <3
    A moje cechy ? Lubię u siebie moją otwartość do ludzi, chociaż nie lubię bycia zamkniętą takze u siebie. Bo mam tak że pierwszy raz jak sięz kimś poznam to ejstem nieśmiałą i dopiero z czasem przełamuję swój lęk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście zgadzam się z Tobą, że ufność wobec ludzi to dobra cecha, ale ja swoją zmorą nazwałam "naiwność" a to już nie jest dobra cecha, bo zanim rozróżnisz dobrych ludzi od złych Ci źli wykorzystają Twoją naiwność tylko dlatego, że za bardzo wszystkim ufasz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Blog ciekawy tak jak Twoja osoba :) Jest tu wszystko :D Zmieniłabym nieco nagłówek mogę pomóc w tym. Po przeczytaniu tego posta mam ochotę bliżej się z Tobą zapoznać.
    Teraz odpowiem :
    1. Czy cenicie kogoś znanego ? - Nie, nie mam takiej osoby.
    2. Czym się interesujecie ? - Medycyna, archeologia, historia, języki, kultury wschodnie (oprócz greckiej)
    3. Jaka cecha osobowości jest waszą mocną stroną, a jaka udręką ? - Udręką lenistwo, a mocną... hmm... tutaj nwm jaka.
    Może wpadniesz do mnie? :)
    skrzydla-nielota.blogspot.com
    Skrzydła Nielota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś go zmieniła ? :) Chętnie posłucham dobrych rad
      Ooo to miłe ;)
      Oczywiście, że wpadnę ;)

      Usuń
  7. Ciekawy post ;) Też jestem z tego rocznika. A co do pytań to interesuje się F1 ( dziwna pasja jak na dziewczynę, wiem ) Najbardziej cenię sobie Schumachera i Kubicę oraz Sennę. Są moimi autorytetami. :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post :)
    Moje odpowiedzi:
    1. Tak, cenię wiele znanych osób, począwszy od sportowców po muzyków. Pewien sportowiec jest moim autorytetem.
    2. No cóż... sportem ;) Najbardziej skokami narciarskimi i siatkówką, ale każdą dyscyplinę uwielbiam.
    3. Udręką jest nieśmiałość, a dobrą cechą hm... chyba wrażliwość.
    zlosnica-shrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post powodzenia w dalszym blogowaniu ;D
    obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, też mam na imię Ania i mam 17 lat :)
    1. Czy cenię kogoś znanego? W gruncie rzeczy nie wiem, bo nie interesuję się znanymi ludźmi ;)
    2. Interesuję się m.in. informatyką, fizą i innymi głupotami.
    3. Nie lubię w sobie słomianego zapędu, a podoba mi się, że jestem wyrozumiała i pomocna :D
    http://6blololog9.blogspot.com/ serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Witam Cię moja imienniczko ;)
      Czy Ty naprawdę interesujesz się fizyką ? :) podziwiam :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, nic tak nie motywuje do dalszego pisania jak świadomość, że ktoś to docenia.
Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się tym samym ;)
Pozdrawia Anka