niedziela, 24 sierpnia 2014

Szkoło witaj znów


Za kilkanaście minut znów będzie poniedziałek, ostatni, który z pewnością nikogo nie zasmuca. To już jest koniec, czas wracać do szkoły. Został nam ostatni tydzień, tak szybko to minęło. Wakacje są pięknym czasem ale przecież nie mogą trwać wiecznie. Najwyższa pora wrócić do nauki, nauki i jeszcze raz nauki. Powrót do znajomych, przyjaciół, do wczesnego wstawania, którego z całego serca nienawidzę w jakimś stopniu jest piękny. Nie chce aby wakacje dobiegały końca, nie dopuszczam do siebie słów mamy, która ciągle powtarza, że to koniec laby. Moja rozmowa z nią wygląda tak:


-Nie masz książek zeszytów, długopisów, plecaka, nie masz nic, a za chwilę szkoła
-Mamo, daj spokój ja mam jeszcze wakacje

Oczywiście wszystko zacznę kupować dopiero we wrześniu, od tego ten miesiąc jest. Nie mam zamiaru zawracać sobie teraz głowy jakimiś pierdołami (czyt. książkami).

Postanowiłam, że ten tydzień będzie niezapomniany, wyjątkowy. Koniec spania do 13, koniec !!!!!!!! Zacznę wstawać wcześniej, na przykład koło 8.00 dzięki czemu ostatni tydzień wakacji będzie o wiele dłuższy.  Licząc to, że przez ten ostatni tydzień każdego dnia wstanę 5 godzin wcześniej zyskam dodatkowe 35 godzin wakacji to ponad doba.

Postanowiłam nawet, że jutro z samego rana posprzątam pokój (biedny, chyba o tym już długo marzy).



Jest coś co mnie jednak cieszy, wrócę do ludzi za którymi strasznie się stęskniłam, brakuje mi ich obecności. W końcu się ze wszystkimi spotkam, będę mogła ich uściskać i znów zacznie się to co trwało przez cały poprzedni rok szkolny. !


Już nie mogę się doczekać !!!





TYLE PIĘKNYCH WSPÓLNIE PRZEŻYTYCH CHWIL !

 


TYLE PRZYGÓD, GŁUPICH POMYSŁÓW !


TAK WIELE UŚMIECHU, TAK WIELE ŁEZ !


TERAZ CZEKAJĄ NOWE WYZWANIA !


WSZYSTKO PRZED NAMI !

 DO ZOBACZENIA KOCHANI


3 komentarze:

  1. ja tak ubolewam że teraz szkoła jejuuu :( obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzesień jest nieunikniony ! :) Do szkoły iść musimy, więc zamiast ubolewać może lepiej znaleźć jakieś pozytywy w nadchodzącym nowym roku szkolnym ? :D Ja wolę się nie dołować, dlatego tak robię.

      Jasne, obserwujemy !

      Usuń
  2. Masz rację:) Uwielbiam czas z przyjaciółmi, to najbardziej podnosi na duchu w roku szkolnym:) Świetne zdjęcia:)
    zapraszam:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, nic tak nie motywuje do dalszego pisania jak świadomość, że ktoś to docenia.
Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się tym samym ;)
Pozdrawia Anka