wtorek, 26 sierpnia 2014

Wakacje do zobaczenia za rok

Właśnie nadchodzi koniec wakacji i z tego co mi się wydaję razem z nimi odejdzie również i lato. 



Zostało mi kilka dni prawdziwej laby, a tu za oknem deszcz. Nigdy nie lubiłam takiej pogody, ale teraz wyjątkowo mnie przygnębia. Tak bardzo chciałabym wyjść z domu na spotkanie ze znajomymi ale przez to co widzę za oknem nie mam ochoty na nic poza leżeniem pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Postanowiłam jednak, że nic nie przeszkodzi mi w idealnym podsumowaniu dwóch miesięcy odpoczynku od szkoły. Napiszę tylko notkę i lecę do Marzenki na herbatkę i placek (głównie korci mnie ten placek), a wieczorkiem może wyjdę gdzieś z Klaudią. Jutro przyjeżdża do mnie na nockę Zuzanka, to będzie nasze ostatnie spanie w jednym łóżku w najbliższym czasie. 



A Tu takie krótkie podsumowanie wakacji.


Wypady rowerowe z Zuzką









Wielogodzinne plotki u Marzenki 



Kraków






Nocki z Zuzką


Spotkania ze znajomymi



                                                          



Wakacje, pomału się z wami żegnam i liczę na to, że na następne będę również czekać z tak wielką niecierpliwością z jaką czekałam na was.

8 komentarzy:

  1. Ostatnie dni wakacji trzeba spędzić jak najlepiej <3
    Jeszcze można zrobić tyle świetnych rzeczy <3

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, widać, że się dobrze bawiłaś :) masz super znajomych :) Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyśl że wakacje już za rok:) To niedługo :) Dziękuje Ci za tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia !:)

    Zapraszam do mnie! Blog o zdrowym odżywianiu, treningach stylu życia ale nie tylko..

    http://aktywnaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. woooooow, ale jesteś śliczna *.* z chęcią poczytam sobie jeszcze Twojego bloga i zapraszam do siebie -> ellieinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :) zapraszam do mnie http://56-lovely-design.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ! zapraszam na mój - http://wiktoriokwyblo.blogspot.com/2014/09/moje-zwierzaki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, nic tak nie motywuje do dalszego pisania jak świadomość, że ktoś to docenia.
Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się tym samym ;)
Pozdrawia Anka