sobota, 16 sierpnia 2014

Pies przyjaciel po grób

Masz "mnóstwo" przyjaciół nie zauważasz tylko, że ten jedyny, najważniejszy i najbardziej oddany przyjaciel jest obok. Nigdy Cię nie opuszcza, kocha ponad wszystko inne, broni Cię przez złem, czuje na sobie Twój smutek. Nie powie, że nie ma czasu, nie opuści Cię od tak, jest oddany od momentu w którym Cię pozna, aż do chwili śmierci.

 Kochana, wspaniała i nigdy niezapomniana <3



Była ze mną odkąd pamiętam. To ja przyprowadziłam ją do domu, to ja spędzałam z nią każdą wolną chwilę, bo jako małe dziecko byłam zafascynowana tym zwierzęciem. Jej odejście było jedną z najsmutniejszych chwil w moim życiu, była członkiem rodziny, zawsze nim będzie. Każdy kto ją poznał w szybkim tempie pokochał. Dzięki niej wiele ludzi przekonało się do zwierząt. 


Nigdy nie wiedziałam co czuje, nie mogła nam powiedzieć, gdy było jej źle, mam jednak nadzieję, że była z nami szczęśliwa <3


KOCHAŁAM
KOCHAM
I ZAWSZE KOCHAĆ BĘDĘ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, nic tak nie motywuje do dalszego pisania jak świadomość, że ktoś to docenia.
Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się tym samym ;)
Pozdrawia Anka