wtorek, 2 lipca 2013

Niebo pełne gwiazd


W sobotę na ognisku, zostało zadane mi pytanie


Gdyby każda z gwiazd była chłopakiem, to którą byś wybrała ?

Wskazałam jedną z najjaśniejszych gwiazd. Często na nią patrzę, po prostu pewnego dnia przykuła moją uwagę i tak się zostało, że nazywam ją MOJĄ GWIAZDĄ.

Wtedy usłyszałam, że inne osoby, z którymi na ten temat rozmawiałam, mówią, że nie wybrałyby żadnej, bo z takiej perspektywy można wybrać tylko ze względu na wygląd, a tak się nie wybiera.

                         Moim zdaniem człowiek przyciąga nas wyglądem, 
                                                ale żeby nas przy sobie zatrzymać, musi zdobyć nas charakterem.

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, nic tak nie motywuje do dalszego pisania jak świadomość, że ktoś to docenia.
Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się tym samym ;)
Pozdrawia Anka